Hlaseni S.M.A.R.T.

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pátek Únor 27 10:08:08 CET 2009

No když už se mluví o SMART u harddisků - mám doma Maxtor 160GB,
kterej je zaručeně vadnej a SMART nic nehlásí. On taky neni vadnej
úplně, ale jen jeho polovina, když jsem vytvořil pártišnu od poloviny
vejš, tak chodí - ale v tý první polovině se zasekává OS, tak jestli
je vadná hlavička na jedný straně plotny nebo tak něco...

P.K.