Poptavka prace

Standa Palas stpalas@quick.cz
Pátek Únor 27 09:22:30 CET 2009

Dobrý den.
Uměl by zde někdo rozluštit neveřejný protokol kterým mezi sebou komunikuje
jeden typ regulátorů? Je to síť max.32 podstanic která fyzicky komunikuje po
lince RS485. Potřebuji do té sítě připojit nové vlastní zařízení,ale
vzhledem k tomu,že protokol není nikomu kromě výrobce známý,je to dost
problém.  Rychlost se dá nastavit min.9600,max.38400. Upozorňuji,že to není
jednoduchý protokol formátu dotaz - odpověď ale něco složitějšího.Každá z
podstanic se může ptát kterékoliv jiné na datový bod.Ale zase to není asi
kódované,ve výpisu komunikace jsou vidět názvy dat.bodů v ASCII kódu. Bylo
by to samozřejmě za peníze,ale alespoň přibližnou částku bych potřeboval
vědět předem. Vím,že je malá pravděpodobnost,že to vůbec za rozumné peníze
půjde,ale třeba se tu tím někdo občas zabývá.Samotného by mně lákalo to
zkusit,ale nemůžu si to z časových důvodů dovolit. Takže pokud by měl někdo
čirou náhodou čas,ozvěte se mi na soukromý mail.

S pozdravem Standa Palas