nastavenie PLL u AT91SAM7S64

mrkvo@prokon.cz mrkvo@prokon.cz
Čtvrtek Únor 26 22:04:58 CET 2009

Já s tim mam zkusenost...
    Stalo se mi, ze procesor byl mrtvy. PLL clockem bych se vubec
nezabyval, jako zdroj hodinoveho signalu vyber MAIN CLOCK, ne PLL clock.
Krystal bude fungovat. V programu Keil to jde krásně nastavit v GUI.
Pokud je tvuj SAM7S64 porad mrtvy, neozyva se na JTAGu, smaz ho pomoci
ERASE pinu... navod je v datasheetu, snad se musi drzet 10 vterin nebo
tak nejak.
Muzes overit jestli procesor maka na krystalu jestli tam jsou kmity na
osciloskopu... :) Ja vzdycky stejnak dojel na nejaky spatny kontakt,
vzpominam na 3 denni maraton marnych pokusu o oziveni me S64ky a
nasledne objeveni spatne priletovane nozicky TDO :)

Tak hodne zdaru klidne se ozvy na mail pokud potrebujes radu
mrkvo