skoro piatok: adaptivne algoritmy

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Čtvrtek Únor 26 18:16:41 CET 2009

no startovaciu poziciu mame skoro rovnaku. Ale ty si to precitas v
konferencii, porozmyslas, odpises mail a tym to pre teba konci. Pre mna
su riadiace systemy nova vec (viem co to je ale nikdy som to podrobne
nestudoval), takze si musim nastudovat, konzultovat, navrhnut ako
vyriesit, implementovat, otestovat, vyrobit 1000 kusov a potom sa modlit
ze do konca zivotnosti to tie vorvane cvachtajuce sa v heliu nepokazia :-)
b.