skoro piatok: adaptivne algoritmy

Galloth lordgalloth@gmail.com
Čtvrtek Únor 26 18:12:16 CET 2009

Zdravim,
nevim jestli pomuzu, protoze v regulatorech se moc nevyznam, ale tak
jak to popisujete se mi vybavuje Reinforcement learning (Rikali nam o
tom kdysi na prednasce a uz si to moc nepamatuju). Udajne to dava
obcas docela dobre vysledky. Jinak nam o tom rikali v tomto predmetu:

http://perchta.fit.vutbr.cz:8000/vyuka-sin

Takze  tam mozna najdete i odkazy na nejake jine uzitecne algoritmy.
Ale jednalo se opravdu pouze o uvodni predmet.

Honza