OT: Platebni terminal - co je treba

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Čtvrtek Únor 26 13:43:00 CET 2009

Vetsinou (mozna vzdy) musite mit ucet u banky, ktera Vam jej zapujci.
Uzavrete s bankou smlouvu a na patricny ucet chodi penize zakazniku.
Platby se zuctovavaji pres zuctovaci centrum, treba Ceska sporitelna ma
vlastni, jine banky pouzivaji GPE.
Terminal ma bud rozhrani telefonni nebo dneska LAN (coz je urcite
lepsi), takze se jen pripoji do site a musi se propojit do zuctovaciho
cetra.

Martin Hanek