RS232 program na posilani dat

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Čtvrtek Únor 26 12:59:29 CET 2009

> [...]
>chci a ja chci cinnost zautomatizovat tak je nekolik moznosti.
>Aplikace ma vlastni jakzyk na automatizaci -> musim se ucit ten jazyk.
>Pro kazdou blbost.
>Aplikace to neumoznuje. -> musim si to napsat sam
>Aplikace umoznuje ovaldani pomoci parametru ci ovladani preze
>STDIN/STDOUT - cli rozhranni. -> staci se nacit jednen jazyk a spojit
>vice techto aplikaci za sebou abych dosahl toho co chci. To s aplikaci
>ktera to neumoznuje nejde.
>
>Davam prednost posledni moznosti. Proto je mi jedno jak aplikace vypada,

No, bez ohladu na to, ze to vobec nesuvisi s povodne preberanym problemom (t.j. ci je alebo nie je pristup k HW obmedzeny): ten Bray poskytuje v tomto ohlade stvrtu moznost: vie to, a netreba k tomu jazyk, staci klikat na dobre popisane klikatka.

Je to obmedzujuce v moznostiach, ale pre konkretnu aplikaciu s konkretnym ucelom je to vhodne; daleko vhodnejsie nez ktorykolvek z tych predchadzajucich troch moznosti.

>To neni slovickareni. To je dulezity fakt. Wine neemuluje, ono jen
>poskutuje aplikaci rozhranni podobne windows. To je obrovsky rozdil. viz
>citat z http://winehq.org/myths.

Ale ja som to potom cital. Nic to na fakte, ze SW, ktoreho ulohou je len a len manipulovat HW, sa aj vo wine potencialne potyka so zlozitostou a obmedzenostou pristupu k HW v oboch OS a pripadne aj tej medzivrstve. Pre tuto konkretnu diskusiu je fakt, ci je nieco pomale kvoli emulacii na urovni procesora, nic nemeni.

Ja chapem preco sa komunita wine tak zurivo brani oznaceniu emulator - to slovo ma v tomto kontexte negativny podton; nic to na fakte ze to pre aplikaciu JE emulator OS (i ked nie emulator celeho stroja) nemeni, a nic to nemeni ani na zlozitosti, proti ktorej som povodne "protestoval".

>Aha, takze naprosto nepouzitelny a naprosto nepouzitelny pro dany ucel
>je rozdil :-).

To samozrejme rozdiel je; ale moja pointa je, ze ten cutecom je menej vhodny aj pre ucel pre ktory pouzitelny je (t.j. ako terminal).

>Skoda ze jsem ten programek neznal kdyz by se mi hodil.

Na co presne?

wek