ztraceji se mi maily z konve a nejen z ni

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Čtvrtek Únor 26 08:41:17 CET 2009

Kvůli jistejm problémům jsem kdysi utek vod centra a přešel na Gmail,
zkušenosti jednoznačně pozitivní, ale zrovna včera nějak haprovalo
webový rozhraní e-mailu (všechno ostatní asi šlo, resp. zkoušel jsem
jen picasaweb), tak jsem se zkusil připojit na schránku přes
Thunderbird (přes POP3) a to šlo, akorát než se mi stáhly všechny
mejly, tak ten web začal zase fungovat ;-)

Gmail mi mejly z HW-news nehodil do spamu snad nikdy.

Jo, ne že by Gmail byl úplně dokonalej, ale pokud jde jen o mejly, tak
si nemůžu stěžovat. Trošku výhrady mám k integrovanýmu instant
messengeru - běží to na jabberu a umí to i AIM a ten je zas propojenej
s ICQ. A k tomu právě mám ty výhrady 1) tam hapruje čeština, jestli to
odesílá v unicode nebo to vůbec češtinu neumí, to nevim, každopádně
protistrana (zřejmě s jiným IM klientem než Gmail) si obvykle stěžuje,
že český znaky nevidí správně a 2) to propojení s AIM korektně funguje
jen při nastavení jazyka rozhraní Gmailu na english resp. english(US).

Pavel Kadečka.