ztraceji se mi maily z konve a nejen z ni

Zdenek zdej@atlas.cz
Čtvrtek Únor 26 07:45:50 CET 2009

Spousta mailu z HW mi konci ve spamovem filtru. V poslednich tydnech se
navic se spamy roztrhl pytel, tak je radost se v tom prebirat. Jeste k
tomu jich tak 20% vypada, jako bych si je posilal sam sobe...