RS232 program na posilani dat

Josef Stengl ok1ced@nagano.cz
Středa Únor 25 23:58:26 CET 2009

Tady jsem docela zmaten. Z hlediska rozbihavani HW mivam vetsi potize pod windows. Je skvele kdyz rozbihas sitovku a ovladac si musis stahnout ze site, pac mas nejaky nekompatibilni s jadrem. Nastaveni abych tam hledal lupou. Dostat se k nastaveni je u kazde verze jinak. A kdyz nefunguje, tak nevim co stim pac vyrobce vetsinou mlci. Nebo mlzi.
To je pak skvele.
I Dalsi tvrzeni bych si dovolil pooravit.

Linux ma oproti windows velmi primocary zpusob prace s HW z hlediska uzivatele. But je podporovan a vetsinou fuguje, nebo je vyrobce ignorant, a pak si muzes nadavat jen ty cos to koupil (ano jsou mezistavy, nekdo ten ovladac musi napsat a vyzkouset). To ze chce nastavit je naprosto normalni vec, jak ma vedet co chces. Nastaveni je obcas slozitejsi, ale nadruhou stranu je mozno to prinutit aby to delalo alespon neco z toho co ches (napriklad aby se po uspani nemusel resetovat system, pac jinak se uspi a odmita se probudit (vyrobce neresi, nezajimaho to - konkretne hitexovy emulator tohle cas od casu provede ale to nastesti staci vyndat a zandat (do jineho USB vztupu) a pak micronasi udelatka, ty nastesti uz nemusim pouzivat, ...). Mimochodem Linux podporuje mnohem vice HW nez Windows. Jen procesorovych arhitektur je 22 a to nepocitam derivaty (napr i386 a amd64 ....)

Dvojkomorovy parlament funguje jako Windows. Vypada priserne pracuje si jak chce a ne jak potrebujes, kdyz ches neceho dosahnout tak na to potrebujes nastroje tretich stran (nejlepe ustavni soud).

Mimochodem wine neni emulator, pracuje uplne jinak. Kdyby jsi pracoval na vice architekturach tak to velmi snadno zjistis tak, ze je jen na te jedine.
viz
http://winehq.org/about/

Mimochodem proc je cutecom pro tebe naprosto nepouzitelny? Oni ho totiz nektery lide pouzivaji. Asi jako pozadi, kdyz je naprosto nepouzitelny.

Nepisi ze nekde je to skvele a nekde uplne blbe, jen jsem presvedcen ze jsi napsal nepodlozene a, v pripade wine, naprosto chybne tvrzeni.

P.S.: Kdyz uz tvrdis ze je neco proti prirode, tak si neco o prenosu viru, bakterii a mikroogganizmu mezi jednotlivymi organizmy a jejich vliv na tyto organizmy. Moc tomu nerozumim, a proto mi neni jasne jak vubec muzeme prezivat. Dle meho nazoru je to v souladu s prirodnim principy.
ced