RS232 program na posilani dat

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Středa Únor 25 15:22:39 CET 2009

V skutocnosti ten Bray nie je kvalitny preto, lebo je graficky, ale preto, lebo ma premyslene a velmi prijemne ovladanie.

Na druhej strane je pravda, ze take mnozstvo ovladacich prvkov by bolo problematicke narvat do textoveho rezimu, plus tam ta mys je taka akasi neprirodzena (nie zeby to neslo, ale naco?). Bez mysi by to bolo neergonomicke.

Treba tiez podotknut, ze ako *terminal* je ten Bray dost biedny.

wek