RS232 program na posilani dat

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Středa Únor 25 14:19:35 CET 2009

Zdravím,

Už to tu píšu po stopáté: C-kermit.
Je to program, který bohatě pokryje potřeby komunikačního programu, počínaje
posíláním jednoho znaku po sériové lince (samozřejmě s možností plnohodnotného
scriptingu), přes všechny *-modemy v různých variantách (potřebuje externí
utility rz, sz atd.), konče telnetem, ssh, scp, sftp a dalšími TCP protokoly.
A hlavní výhoda - ovládání není přes menu a klikání, ale příkazy, hodně
podobnými např. ovládání Cisco routerů.

S pozdravem Pavel Troller