RE: Jaky osciloskop znakne toto?

zoodiskus@vol.cz zoodiskus@vol.cz
Středa Únor 25 11:07:32 CET 2009

Netusim, v tomto svete je mozne vsechno.
Pri mereni nam odesel multimetr, mistni robotnik, ktery mel nejvetsi
znalosti o eletrice a byl nam k ruce sice multimetr nemel,ale behem
30 min dovalil prave MSO2012, odmerili jsme co jsme potrebovali, ale
merit napeti scopem neni az tak pohodlne, tak, ze nas doprovodi k svemu
dodavateli at si vybereme co potrebujeme.
Dodavatel mel halu narvanou az po strechu vsemi moznymi i nemoznymi meraky
a jinym eletrickym bazmekem, MSO2012 mel celou paletu a kdyz jsme se
zdvorile zeptali na cenu, vypadlo z nej prave 1890$ a ja protoze jsme
nevedel kolik to stoji u nas a uz jsme byl docela utahany, ono to neni
jak u nas, kdyz prijdetedo kramu, zde slo vice mene o spolecensou navstevu,
ktera se protahla na vice nez hodinu, jsem cenu vzal na vedomi misto
abych si vzal ten scop. :-)
Kdyz o tom tak premyslim, tak jsme koupili multimetr Fluke 115 a prisel
na mene nez 100$, spise 95$ a jak ted koukam Farnel ho prodava za 179Euro.....
:-).

WS

>A neslo o nejaky "vyprodej americkych armadnich prebytku" ?

S pozdravem Pavel
mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz