spinani 600A/15V/10ms ??

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Únor 25 08:00:20 CET 2009

Nevim kde to bylo (kde se to probiralo) zda zde nebo na modelarske
diskuzi pri ladeni nejakeho >1kW pohonu, kde se take projevoval takovy
pokles napeti a pak postupne vystoupani. Podezreni bylo take na pomalost
baterie, ale nakonec se zjistilo, ze baterka to rozhodne neni.
Nevybavuji si bohuzel co to presne zpusobovalo - snad to byly jen
celkove indukcnosti v privodech a zarizeni.

Radek Vicek