Jaky osciloskop znakne toto?

zoodiskus@vol.cz zoodiskus@vol.cz
Středa Únor 25 01:12:04 CET 2009

A mam po nalade. Byl jsme ted pracovne na arabskem poloostrove a az do
ted jsem si vycital jen, ze jsem si nezajel do Makkah al-Mukarramah.
Videl jsem tam Tektronix MSO2012 docela me zaujal tak jsme se nyni chtel
podivat kam az serie MSO2000 saha a jake jsou jeji moznosti, pri te
prilezitosti jsem zjisitl, ze oficialni cena Texu za MSO2012 je 3580$
a Farnell za nej chce €3,110,- no a tam ho prodavali v prepoctu za
1890$ a ja vul ho nekoupil. Mel jsme cukani, ale porad jsem si rikal,
jak je dolar drahy atd., kdyz vidim, za kolik se to tu prodava tak bych
si nafackoval.
Fakt enchapu jak to ti arabove delaji, prachy jim lezou i usima a pritom
maji tak nizske ceny ...

WS

>Potrebuji zobrazit a v podobe dat dostat do PC nasle$dujici jednorazovy
>dej/deje.

Vse zacina vyslanim nejakeho obecneho signalu do vedeni, rekneme, ze
signal trva 10 az 1000 period a ma frekvenci 1 MHz pak se nic 1-10ms
nedeje a pak se signal vrati nejak zdeformovany.

Pripadne stejne jako predesle, ale frekvence signalu 25MHz.

Na celem prubehu by melo byt mozne provadet zakladni mereni,  dale by
melo byt mozne poridit snimek pro dokumentaci a hlavne data vyexportovat
do PC tak aby bylo mozne provest x mereni a data nasledne porovnavat,
jinak matematicky zpracovavat treba v Excelu, Mathematice 7 atd.

Poradite

Dekuji

Tom