RE: Jak povolit imbus se strhlým závitem

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Úterý Únor 24 19:56:20 CET 2009

zalepit tam ten imbus a vytocit ?
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Ondrej
Sent: Tuesday, February 24, 2009 7:43 PM
To: HW-news
Subject: Jak povolit imbus se strhlým závitem

Potřeboval bych poradit nějaký trik, jak povolit přístrojový knoflík, který drží pomocí imbusu, ale ten má strhnutý závit a navíc je asi tak 20 let starý. Ten knoflík je podobný typ jako tento
http://www.gme.cz/cz/index.php?page=product&detail=624-068 (až na to, že ten mj je kovový a jsou jakoby dva nad sebou).

Konkretně jde o ovládací knoflíky jednoho děsně starého Tektonixu (bateriového a přenosného s CRT obrazovkou mimochodem!), které potřebuji uvolnit, abych mohl osciloskop rozebrat a opravit.

Napadlo mě to ohřát nebo zchladit, ale nechci zbytečně experimentovat, když už má někdo z vás odzkoušené řešení a mohl by se podělit. Jinak odvrtat je až poslední řešení :-)

OH

--
Jabber: Iguaner@jabber.cz
ICQ: 122712466