jak rozebrat napajec

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Úterý Únor 24 07:32:35 CET 2009

Potvrzuji, že mi to tak také funguje. Tu změnu zvuku pozná i hudební
antitalent. Je to podobné, jako když louskáte kokos.

----- Original Message -----
From: "Pavel Troller" <patrol@sinus.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, February 24, 2009 6:25 AM
Subject: Re: jak rozebrat napajec

Zdravím,
  bohužel na stránkách GME fotka není a není ani v odkazu na katalogové
stránky, takže nevím, jak ta věc vypadá.
  Nicméně, mám obavu, že to bude lepené, to je dnes většina těchto zdrojů,
zejména z PRC.
  Používám na ně fintu, ale chce to cit v ruce, trošku odvahy, pevnou
podložku a kladivo.
  Pracovní postup je jednoduchý - položíme zdroj na podložku a začneme
opatrně tlouci kladivem do spoje obou polovin skořápky. Pri malé síle
bude kladivo patrně odskakovat, zdroj bude jevit pružnost a nebude to na něj
mít žádný vliv. Při postupném zvyšování momentu kladiva nastane stav, kdy
se změní zvuk a kladivo už tolik odskakovat nebude. To už nastává destrukce
něčeho, doufejme, že lepeného spoje. Postupně (dle tvaru adaptéru) takto
"oboucháme" celý obvod slepu a poté by měl jít zdroj otevřít již celkem
lehce. Otevřel jsem takto již mnoho adaptérů a většinou šly po opravě zase
slepit k sobě tak, že nebylo prakticky nic poznat (ikdyž některé jsem z
důvodů snadnější další demontáže už nelepil původním způsobem, ale obalil
jsem je jedním ovinem "duct tape".
  Samozřejmě si nejsem jist, zda tahle metoda se hodí na váš zdroj a tak
ponechávám rozhodnutí na Vás a zříkám se zodpovědnosti za případné
rozmlácení zdroje na kusy :-).
  S pozdravem Pavel Troller