UZ anemometr Re: AVR vs PIC Re: Generator sinusu 40kHz

k.novo k.novo@seznam.cz
Úterý Únor 24 00:01:50 CET 2009

Zmena velikosti amplitudy jde na vrub turbulencim, vzdusne turbulence odebiraji signalu energii.
To posunuti s tim bude take souviset , ale blize to vysvetlit neumim, stlacenim ani posunutim elemetu cidla to nebude, pouzity jsou plne zapouzdrene menice a kdyz se na ty grafy podivate tak pri 27 m/s je posunuti  o pul periodu tj. cca 12us coz pokud se nepletu dela skoro 4mm.
Popravde toto posouvani byl jeden z duvodu proc jsem to pred lety dlozil k ledu

KN

>http://www.technik.ba-ravensburg.de/~lau/ultrasonic-anemometer.html

Byl by mi schopen jeste vysvetlit (nejak tomu se svou anglictnou
nerozumim) na odkazu
http://www.technik.ba-ravensburg.de/~lau/ultrasonic-anemometer.html
v sekci Signals and their mathematical processing
kde jsou odmerene prubehy signalu na prijimaci pri ruznych rychlostech
vetru. Pise ze pri vyssich rychlostech je detekce podle amplitudy
nemozna. Nerozumim ale proc - ten vitr stlacuje ten element cidla? A
amplituda je pak v jednom smeru nizsi a posunuta v case? Proto se snazi
odpocitat pulzy a najit spravny bod pro odmereni?