kviz: uz ked sme u tej mikrovlnky...

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Pondělí Únor 23 22:06:40 CET 2009

uz ked sme u tej mikrovlnky. V piatok som sa rozpraval s Tosou ze sme
mali u nas na oddeleni studentov, ktori absolvovali svoje cvicenia z VF
techniky a prislusnych meracich pristrojov. Ako jeden priklad sme im tam
dali "tu mate network analyzer, kus natahovacieho koaxialneho vedenia a
pravitko a odmerajte rychlost svetla".
Naco on mi vravel ze sa to da velmi elegantne v teple domova s pomocou
mikrovlnky. Ked mi povedal ako tak suhlasim ze je to velmi jednoduche,
aj ked mozno nie tak elegantne :-)
Takze ako odmeriame rychlost svetla pomocou mikrovlnky a bezneho
domaceho vybavenia??
b.

p.s. par fotiek trapiacich sa studentov som dal sem :-)
http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/juas/