Meranie vzdialenosti

Milan Mlynarčík milan.m@centrum.sk
Pondělí Únor 23 20:05:14 CET 2009

Dobry vecer !

Podobne technologie sa preberali vo vedlajsom vlakne, tak skusim.
Potreboval by som kontinualne bezkontaktne merat vzdialenost nad hladinou
vody v rozsahu asi 30 az 200 cm. Nieco ako napriklad ultrazvukove
http://dinel.cz/dokument-ultrazvukove-hladinomery-ulm-55.html?id=3
Musi to vydrzat fungovat aj v spinavom a mokrom prostredi.
Pretoze ich potrebujem niekolko (a financovat to sam), snazim sa najst
(pokial mozno) co najlacnejsie riesenie. Pozeral som aj na eBay, no nic som
nenasiel.
Neviete o niecom hotovom alebo o (viac-menej) hotovom navode ako to vyrobit
?

Dakujem za napady.

                                                Milan  Mlynarčík