Mikrovlnka po x-te

Milan Mlynarčík milan.m@centrum.sk
Pondělí Únor 23 15:24:07 CET 2009

Tie kondenzatory nebyvaju moc poruchove. Ja by som ho zatial nekupoval (ak
sa tvari ako dobry). Lahko sa Vam stane, ze ho budete mat v regali odlozeny
az do penzie.

----- Original Message -----
From: "Stanislav Svoboda"

dioda pred znovuzapojenim noveho magnetronu se zdala byt OK (v zavernem
smeru nic, v propustnem pri cca 300 mA asi 9V - i kdyz dle datasheetu by
mela mit 12. Ted jsem ji zmeril jeste jednou a je z ni odpor 52 ohmu...
Takze dioda je KO.

Urcite tedy novou diodu a mozna radeji i ten kond - i kdyz se jevi (mereno
nizkym napetim...) OK. Ovsem stavajici ma 1,07uF a nejblizsi dostupny ma
1,05uF. Tak uvidime.