AVR vs PIC Re: Generator sinusu 40kHz

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pondělí Únor 23 09:32:47 CET 2009

Uz od rana je mi silene blbe - nizkej tlak, ze jsem rad, ze dokazu aspon
sedet a nemit cerno pred ocima. Natoc neco vymyslet.

No rozliseni beru jako to co uleti zvuk za ten jeden tick. To je
nejmensi mozny meritelny udaj. To pokud uz nejsem uplne dementni tech 6.6um.
Jak se dopocitat k chybe/nejistote mereni rychlosti vetru nejsem
momentalne schopny spocitat. :-(

Tak cekam az mi se mi natlakuje hydraulika. :-(

Radek Vicek