AVR vs PIC Re: Generator sinusu 40kHz

Jan Kral kral@fortech.cz
Neděle Únor 22 10:39:34 CET 2009

Ale abych tu svoji myslenku uplne neopustil, tak by urcite bylo mozne vzit ten UZ signal (ted ho ma Radek modulovany 1kHz), odfiltrovat nosnou a merit zmenu faze toho 1kHz, to uz se do 360 stupnu vleze a merit fazi analogove je o dost jednodussi nez digitalne.

Kazdopadne merit zmenu faze primo na nosne asi nema cenu, i kdyz si myslim, ze byt mohlo jit slozitejsi metodou, kdy by se to mereni delalo pri dvou ruznych frekvencich nosne.

JK