AVR vs PIC Re: Generator sinusu 40kHz

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Neděle Únor 22 09:25:53 CET 2009

Ja jsem prochazel jen pro rychlou informaci ty odkazy co zde sly (dekuji
za ne) a ani jeden zda se nemeri fazovy posun. Navic se opravdu zda, ze
se to muze snadno pretocit o vic nez 360st.

Zatim hodne dobre vypada tohle:
http://www.technik.ba-ravensburg.de/~lau/ultrasonic-anemometer.html

Ale zatim na neco takoveho nemam vybaveni. Hlavne bez pamatoveho
osciloskopu se to blbe zjistuje a meri - uz snad bude brzo doma tak pak
bude snaz.

Radek Vicek