Generator sinusu 40kHz

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Neděle Únor 22 00:00:13 CET 2009

Uz jsem menil delku pulzu (0.2-3ms) i dobu odmeru 0.5-5s a nema to vliv.
Trosku jsem zmensil zesileni u tvarovace a ted krasne vidim ze ty
preskoky maji i celkem pravidelne rozestupy. Cca 100-110 ticku coz je
pri 20ns ticku cas 2us. Zrejme mi nekde zanasi program - ten rozdil 10
ticku to bych bral jako mozne kolisani toho odmeru. Tech 100 navic neni
nahoda.
Jdu se podivat co mi periodicky krade cas preruseni.

Radek Vicek