AVR vs PIC Re: Generator sinusu 40kHz

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Sobota Únor 21 22:06:26 CET 2009

62,5 ns je skutečně možné. Některé novější AVR zvládnou přes 20 MHz, takže
pak máte pod 50 ns. Navíc umí přímo počítat tiky a výsledek hodit do
registru (input capture).

V případě domácí jednokusové výroby přichází v úvahu i možnost přetaktování
o 30-50 % při 5,5 V:-)

PH

From: "HW CNCnet.info" <hwnews@cncnet.info>
Zjistuji jak nahnat to rozliseni a narazim na to, ze jen prostredky PICu
neudelam nic rychlejsiho nez tech 200ns (respektive 100ns pro 40MHz).

Dival jsem se na to jak je na tom treba AVR (vubec je neznam a proto se
ptam) a nasel jsem nejaky kod s podobnou aplikaci, pro AVR kde je
taktovany procesor ATmega128 16MHz krystalem a doba ticku je 62.5ns.

Je to opravdu mozne?

Me nezbyde nez vzit externi oscilator a krmit ten timer z toho oscilatoru.