Generator sinusu 40kHz

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pátek Únor 20 23:34:45 CET 2009

Hmm asi je to opravdu blbost - protoze by se mi nekam ty kmity ztracely
nebo naopak prebyvaly.

Takze spis je frekvence stejna a dochazi jen k tomu fazovemu posuvu.

Nicmene mam obavu, ze vyhodnotit fazovy posuv na zvukovem snimaci bude o
dost horsi nez na optice - je to asi stejne jako udelat DO ovladani TV
pomoci UZ a IR. Ta optika bude urcite odolnejsi proti sumu.

Ja si ten popis co jsem sem dal procitam a podle vseho je to opravdu jen
porovnani casu za kdu to dorazi - udela se to obema smery a spocte
soustavou rovnic.

Radek Vicek