mycka nadobi

Serych Jakub Serych@panska.cz
Pátek Únor 20 21:41:19 CET 2009

Mame Bozenu uz mnoho let a maximalni spokojenost. BOSCH a AEG (a mozna i
Siemens, ale tim si nejsem jisty) pouzivaji (respektive soucasny stav neznam,
ale vzdy pouzivaly) uplne stejne mechaniky a jejich modely se lisily jen
upravou ovladaciho panelu a mozna i vlastni elektronikou ovladani (ktera je
ve srovnani s mechanikou mycky nepodstatna).

Jakub Serych