Solarni baterie

Jan Martincek jano@martincek.com
Pátek Únor 20 09:31:30 CET 2009

NO vsak to je ta magia - male baterie netreba ozivovat.
Oplatia sa iba tie velke - my robime od 200AH do 800AH - napatia rozne.

-----Pôvodná správa-----
Od: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] V
zastúpení Pavel Kadecka
Odoslané: 20. februára 2009 9:29
Komu: HW-news
Predmet: Re: Solarni baterie

Já jsem zas čet o přípravku "mečta super" (což je snad zas peroxid
plus možná něco dalšího) v článku o autobateriích
http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=379 (autor to tam plete s
přípravkem "smečta", kterej slouží na něco úplně jinýho, pak se to v
diskuzi pod článkem vysvětluje).

Ale to oživování baterií se asi nepoužívá, protože baterka stojí kolem
tisícovky a člověk radši koupí u pumpy novou, aby měl auto hned
pojízdný, než aby ji tejden oživoval bez záruky na úspěch. Fungovalo
by to na přerušenej článek? Na zkratovanej článek?

Pavel Kadečka.

2009/2/20 Vláďa Anděl <vaelektronik@vaelektronik.cz>:
> tak o tom bych se rád něco dozvěděl, pokud to není tajné. Před 20 lety
jsem
> četl o "zázračném" uzdravování Pb baterek peroxidem vodíku a dlouhým
pomalým
> nabíjením. Ale na to jak je ten postup starý, se zrovna moc nerozšířil.
nebo