Palivovy clanek

"Ing. Libor Konečný" support@mikrovlny.cz
Čtvrtek Únor 19 20:50:13 CET 2009

Me jde o to zda se neco jiz nedela levnejsiho a tissiho,  ted je kolem
toho humbuk ze je to supernovinka , ale na to, ze prvni palivovy clanek
jsem vytvoril na ethanol  pred cca 15 ti lety(uccinost mizerna ale
fungoval), tak bych predopkladal ze uz jsou v tom mnohem dal.
Ta cena je priserna a jestli je tohle jedina komercni vec , tak pak
nechapu proc ? To asi spali vsichni na varvinech a rozhazovali nase
dane  na nesmysly typu vetrne a slunecni  elektrarny..

LK