Spolecne PGD a PGC s LCD u PICu

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Čtvrtek Únor 19 20:39:30 CET 2009

> NO to vyzera dobre - predava ich u nas SOS - cena sa mi moc nepozdava ;)

No ja tech 250 taky malinko podcenil ale je to cca 280kc/ks bez DPH.
Obyc 2x16 stoji mene jak polovinu ale pokud chcete tenky, napajeni 3.3V
nebo jine nez zelenozlute podsvetleni uz ta cena je podobna.

> Nemate nejake foto toho vasho zazraku nazivo? jano@martincek.com

Asi to vyfoceno nemame a nevim jak by se tvaril zakaznik na
publikovani... V podstate ten text, ktery vidite na prvni strane jako
ukazku 4x22 odpovida realite. Ale barevna kombinace je jak ten modrobily
  uprostred, jen ta modra je vyrazne svetlejsi nez v tom PDF. Mame tam
taky text a jen par symbolu.

Pavel