ISP or not ISP

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Čtvrtek Únor 19 20:20:42 CET 2009

Hezky vecer,

    to je proto, ze se mi nevesel na desku bez dalsich propojek. A navic
jsem moc koukala na jednu stranku a udelala podobny "pristroj" jako
Chan: http://elm-chan.org/works/avrx/isp_clp.jpeg Mam to jako doplnek
pro Presto, a mam jich vice, a chystam se o tom take neco napismenkovat,
ale nejsou lidi.

    Jinak jsem hodiny odladila na nepajivem poli a nyni jsou tak
dokonale, ze jiz dalsi programovani nepotrebuji :-)))

					Saša K. Svobodová

            www: http://www.zirafoviny.cz

           mail: sasa . svobodova      @            centrum.cz
   mobilni mail: svobodova . sasa      @       vodafonemail.cz