Zda se vyreseno Re: Porucha ovladani zvuku - CRTTVPanasonic

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Čtvrtek Únor 19 18:36:04 CET 2009

Tak jsem tam fouknul to TSOP34836 (silene zvohybane od nejakeho
bastleni) a svete div se zda se, ze to jede. Zatim behem hodiny to
nezablblo ani jednou a dokonce se zda ze je to i citlivejsi.

Tak to asi opravdu je nejaka divna chyba toho IR prijimace, ale proc ji
vadi jen signal na ovladani hlasitosti je mi teda zahadou.

Radek Vicek