Zdroj AT - signal PG

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Čtvrtek Únor 19 17:59:25 CET 2009

Kravina u ATX, staci uzemnit pin 14 PS-On zeneny drat a zdroj by mel najet
PG tj. pin 8 bila je vystupni a muze ho vyuzit deska k rozhodnuti zda najede
nebo ne.

Zatezovani +5V respektive +12V teoreticky ano prakticky zbytecne.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Saša Svobodová
Sent: Thursday, February 19, 2009 5:42 PM
To: HW-news
Subject: Zdroj AT - signal PG

Hezke odpoledne,

    chci se zeptat na jednu vec, ktere nerozumim. Na konektoru od zdroje
AT je signal PG - Power Good ktery indikuje stav, kdy jsou vsechna
napeti v danych tolerancich a zdroj normalne pracuje.

    Ale pokud se podivam po internetu, tak vsude vidim namalovano ci
napsano, ze pro vyzkouseni, nebo chod bez zakladni desky, je nutne
zatizit vystupy +5V a +12V nejakou zatezi a SPOJIT PG A +5V dratem.
Zatim jsem zkousela jen jeden AT zdroj, jiny nemam po ruce, a zdroj
normalne bezi bez toho spojeni a na vystup PG je opravdu napeti 5V,
takze mi zdroj rika "Ano jsem v poradku a vsechna napeti jsou take v
poradku".

    Nevi nekdo proc se to ma spojit? A nebo jen nekdo kdysi davno udelal
chybu a tedka se to donekonecna kopiruje dala?

					Saša K. Svobodová

            www: http://www.zirafoviny.cz

           mail: sasa . svobodova      @            centrum.cz
   mobilni mail: svobodova . sasa      @       vodafonemail.cz