OT: Kam na baterie ENELOOP ?

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Čtvrtek Únor 19 16:44:22 CET 2009

Alkalický baterky používám v bezdrátových meteostanicích. Zvlášť když jedno
čidlo mám nalepený oboustrannou izolepou na zdi a jednu stanici taky. Pak
jsem opravdu rád, že do nich nemusím každý měsíc dávat nový baterky, což by
u akumulátorů docela hrozilo.
Taky nemám pořádnou nabíječku, protože na nic dalšího baterky nepoužívám,
takže podle potřeby buď koupím ty levný Tesco krámy nebo do meteostanic něco
lepšího.