OT: Kam na baterie ENELOOP ?

gatilo gatilo@centrum.cz
Čtvrtek Únor 19 14:08:44 CET 2009

 19.2.2009, 14:01:12

Slaba koruna podporuje export, kamkoliv. Vzhledem k tomu ze nas
prumysl je na exportu silne zavisly, tak mi to sice prodrazi nakup na
ebay nebo dovolenou v Italiji, ale nehrozi ze budu na podpore.
Statnimu zamestnanci je suma fuk zda fabriky jedou na plno, nebo
krachuji, on ma sve jiste, a vidi jen tu levnou dovolenou.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz