Spolecne PGD a PGC s LCD u PICu

Jan Martincek jano@martincek.com
Čtvrtek Únor 19 10:19:47 CET 2009

Uz ked sme pri tych displejoch.
Vie mi niekto poradit nejaky dostupny graficky displej s jednoduchym
ovladanim - nie z telefonu :). Najlepsie s SPI zbernicou.

ROzlisenie/velkost nerozhoduje ;) - hlavne aby to bolo niekde skladom a
fungovalo to v nejakej aplikacii.

-----Pôvodná správa-----
Od: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] V
zastúpení Petr Zahradnik
Odoslané: 19. februára 2009 10:13
Komu: HW-news
Predmet: Re: Spolecne PGD a PGC s LCD u PICu

Puvodni zprava ze dne 19.2.2009 od HW CNCnet.info:

> potrebuji pripojit LCD displej 4x40zn k PICu a aby me nezdrzoval tak
> jej chci pripojit 8ibitove. Bohuzel jediny cely volny port je B kde
> jsou na RB6 a RB7 i programovaci vyvody, ktere budu nutne potrebovat
> ve fazi psani FW kdy to budu mit pripojeno na ICSP. Bude fungovat
> programovani pri zatizenych tech prg. vyvodu temi datovymi od LCD?
> Chapu, ze bude zalezet asi take podle typu LCD (konkretne tenhle
> PQC4004W).

Ja jsem kdysi hodne davno napojil LCD (normalni ten standardni
znakovy) tak, ze jsem dal ridici piny na ICSP piny a musel jsem ho pak
pri programovani vytahovat, o ladeni nemohla byt vubec rec :-)))

Takze si to nejdrive radeji vyzkousej, mozna by pomohly nejake
rezistory k displeji.

> Dal bych si tam i nejake jumpery, ale na DPS neni absolutne misto.
> Pripadne je nejaka finta jak ten LCD odstinit? Treba jej pripojit
> pres nejake odpory?

Jestli pouzivas programator od Mikroelektroniky, tak ti tam maji cele
prepinani, ne? Ten konektor se ti tam taky nevejde?

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz