Spolecne PGD a PGC s LCD u PICu

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Čtvrtek Únor 19 10:18:44 CET 2009

Je to tak, kdysi jsem to tak taky mel a v podstate se to porad
resetovalo nebo nikdy nenajelo nebo neslo programovat (ted uz nevim),
protoze jak pisou na str. 114 datasheetu k PIC16F628A, tak se ten
procesor dostane do "Program/Verify" modu pokud se tyto piny podrzi v L
a MCLR najizdi z L do H. Tak jsem tam dal nejaky tlacitka a displej
jinam. 4-bitove to nepujde uridit?

Martin Hanek