Re: Pozar od prodluzovacky, tip na kvalitní prodlužku

k.novo k.novo@seznam.cz
Středa Únor 18 18:29:10 CET 2009

Ja si dokonce troufnu jit dal, ja si revizaka platim tak co mi ma co muj majetek oznacovat za nezpusobyly pouzivani, ja si zaplatil za revizi tak chci papir o revizi a ne nejake kecy o nezpusobylosti :-)

K.

> 18.2.2009, 17:10:11

zadny revizak nema co vyhazovat moje soukrome vlastnictvi, muze
nanejvys prodluzku oznacit za nezpusobylou bezpecneho uzivani.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz