Re: Izolační operační zesilovač

PP pavel pa-vep@atlas.cz
Středa Únor 18 12:21:19 CET 2009

Rozhodl jsem se nakonec na použití izol.OZ AD202JN , protože ale budu měřit na dvou bočnících 60mV / 100A - 250A , tak k přepínání vstupů bych chtěl použít precizní relé s minimálně dvěma  mech. přepínacími kontakty, to měření je na různých potenciálech a nemám tak společnou zem.

vývoj software   http://visualprog.cz