wattmeter z lidlu po dvestopatdesiateosme

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Středa Únor 18 08:15:59 CET 2009

no to ze ma zdoj k notebooku PFC si velke iluzie nerobim. Zato som si
zrejme naivne myslel ze ten merak bude vediet spravne zmerat aj
neharmonicke prudy. V principe na to staci presne ten isty ad prevodnik
a presne ten isty procesor, akurat algoritmus bude trochu zlozitejsi.
Zrejme niekto zase katoval kosty...