wattmeter z lidlu po dvestopatdesiateosme

Jindra Polívka jpolivka@mbox.vol.cz
Středa Únor 18 02:09:41 CET 2009

Tak ten z Liedlu zrovna nemam, ale kdysi jsem navozil stovky podobnych
meraku od Conrada a jeden tu mam a chova se jak ma.
Kdyz uz byly vadny, tak pomohla vymena jednoho odporu.
Jinak to pujcuje CEZ a snad i zdarma a tak treba pro porovnani ?
Jindra Polivka

cez vikend som si kupil wattmeter v lidli, rozoberalo sa to tu uz x krat
tak som si myslel ze robim dobre :-)
Doma som sa s tym trochu hral a u spotrebicov so spinanymi zdrojmi
ukazuje nezmyselne udaje, takze som usudil ze vie merat len sinusovy
prud. Je to tak? Par ludi z konferencie si ho zaobstaralo, neviete ako
funguje?
b.