Přípojka telefonu

Jindra Polívka jpolivka@mbox.vol.cz
Úterý Únor 17 17:45:47 CET 2009

Kdyz jsem si kdysi nechal udelat ISDN, tak po mne chteli svoleni majitele
domu kvuli instalaci krabicky (panelak).
To asi nebude Vas problem, ale pro nekoho byt muze.
Hezky den.
Jindra Polivka

Právě o to mi jde, zavolat jim... "tady máte kabel co používáte", tady
je příkop, tady je položený a tady v plotu máte připravený rozvaděč.
Přijedou, zapojí a žádné opičárny okolo vymýšlet nebudou. (kabel
vzduchem, po fasádě atd)

KPR