Klešťový Ampérmetr

Cihak@dkv.lbc.cd.cz Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Úterý Únor 17 15:10:43 CET 2009

Dobrý den,

Uvažuji o koupi klešťáku a tak jsem prohledal internet, jaké jsou možnosti. Požaduji především měření SS proudu. Nedávno tu proběhla o tomto předmětu diskuse, ve které byl v celku doporučován přístroj UT204. "Proluxováním" internetu jsem našel u Farnellu přístroj s podobnými parametry jako UT204: http://export.farnell.com/tenma/72-7228/clamp-meter-trms-freq/dp/1563720 který se mi líbí více. Hlavně cena je o 1/4 menší :-) než UT204, umí měření min/max, má větší rozsahy (6666).

Neznáte někdo tento měřák nebo tu firmu ? Nečekám od nejlacinější varianty žádné zásraky, ale nerad bych aby vydržel 2 měsíce.

	Martin