skusenost: takto moze dopadnut AD prevod z "plavajuceho" pinu

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Úterý Únor 17 08:49:22 CET 2009

No hned ze zacatku knihy je rozvaha na poctem MCU v danem zarizeni tak
aby to bylo optimalni, predevsim z ceny kodu v nich. Uvadi ze kod pod 20
tisic radku v kazdem je levny a pak cena rychle stoupa (pocet chyb a
jejich nalezeni). Byl tam pak ni nejaky vzorecek a tim mu vyslo, ze
jakesi optimum je pocet okolo 10 pro stanovene podminky prikladu. Pak
tam ale pokracoval, ze i klidne 100 MCU by bylo lepsich. :-)  Bylo to
dotazene dost do extremu. Hlavne mi prijde, ze je hodne ukecany, dost
casto se opakuje. Ale musim rict, ze mne zatim cteni knihy drzi. Vsichni
okolo se divi proc u knihy s takovym nazvem cas od casu vybouchnu smichy.

Tosa