RE: Přípojka telefonu

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta@gmail.com
Úterý Únor 17 06:28:31 CET 2009

No tohle me zajima, mame novostavbu, pred barakem, ale asi pres silnici,
jsou celkem novy O2 trubky, nejblizsi trpaslik je tak 300m. Kdyz jsem se
zajimal u O2, jestli a jak by to slo pripojit, nebyli mi schopni nic rict,
ze to mam objednat a pak se uvidi...
Jeste soused ma v plote takovou tu krabicku na pripojku - je tam toho
vyvedeno vic, nebo jen jedna pripojka? Tam by se dokopat dalo...
Jak by to slo pripadne pripojit a kolik by to mohlo stat???

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of DeeJay
Sent: Monday, February 16, 2009 9:55 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: Přípojka telefonu

Jak se tu už psalo, dejte raději do země trubku až někam ke hranici
pozemku(HDPE nebo polyš), pokud je to neschůdné  kabel TCEKPFLE - zde ale
dostatečnou rezervu protože nejspíš nebudou ochotni řezat kvůli vám nějaký
okolo jdoucí Xčtyřkový kabel - ideální je kouknout po nějakém plastovém
"trpaslíkovi" patřícím Telecomu nebo skříňce na fasádě s protáhnout se tam.
Když jsme dělali rekonstrukce telefonních sítí tak se v místech kde se
plánovala výstavba, udělaly rezervy a zakopalo se pár desítek metrů kabelu
pro budoucí použití. Co se týče ochoty nebo neochoty zapojit linku je to
podle mých zkušeností tak ,ze pokud jde o zapojení dvou drátů tak jsou
akční,ale jak se má rýpnout do země tak je to na delší lokte. O cenách a
kvalite kyslíkových služeb si nedělám iluze , lepší by bylo přitáhnout do
lokality nějakého progresivního kabelového operátora (koax,optika ;-)  a pak
využijete tu trubku

DJ