Porucha ovladani zvuku - CRT TV Panasonic

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pondělí Únor 16 21:56:04 CET 2009

Kupodivu jsem nasel i servisni manual a schema:

http://www.cncnet.info/work/tx-21s1tcp.pdf

eeprom tam je ST24C02AB1 coz by asi nemel byt problem, ale spis co kdyz
ji nedokazu precist nebo tam bude neco uz shnileho - spravny obsah bude
asi problem najit.

Mimochodem cim se tahle pamet da napalit?

Radek Vicek