Nova TV Re: OT: samsung Re: Porucha ovladani zvuku - CRT TV Panasonic

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Pondělí Únor 16 21:33:49 CET 2009

A nestačila by nějaká TV, která je HD ready, ale dokáže přehrát i full HD?
Philips takovou TV má (nějaká 32"), viděl jsem ji v chodu a 1080p Matrix se
na tom dá dívat z jednoho metru a vypadá skvěle. Šlo by to i blíž, ale
člověk by pak nezvládal celou obrazovku.

PS: Já se na TV vůbec nedívám, takže si časem raději pořídím 26" LCD, na
filmy i na práci bohatě postačí, zvlášť když se budu dívat maximálně z půl
metru...