OT: samsung Re: Porucha ovladani zvuku - CRT TV Panasonic

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Pondělí Únor 16 19:21:29 CET 2009

> Vcera jsem rozbalil novou 32" LCD Samsung a ta projistotu pri zvuku na
> nizke hlasitosti piska, jsem zvedav co s tim budu delat, jinak je usmevne,
> ze soudruzi udelali FullHD TV, ale dat do ni DVB-T tuner, ktery umi
> mpg4 je jiz nenapadlo, holt mpg2 tuner vyjde levneji.

Nevim co mate zac ale spolubydlici koupil taky nejakou lcd samsung, s 2x hdmi,
1x dvi, 1x vga, 1x scart, nejaky cinche, a antena.
Pri pouziti s PC ma rozliseni velike, ale na DVB nejen ze neobsahuje mpeg4
dekoder, ale odmita prehravat i CT-HD coz bezi v mpeg2 jen ve vyssim
rozliseni - drze napise HD not supported, nebo co.

Co by clovek ale chtel za sedum tisic, zejo.
Je to teda ale krajni vopruz.

JL