Pozar od prodluzovacky,tip na kvalitní prodluzku

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pondělí Únor 16 18:33:16 CET 2009

Pointa je v tom, ze ten bodovany spoj odflaknu vo fabrike, kde na to kazdy @#$%e, a ten spajkovany si robi ten clovek co to tu pisal sam, ergo si to urobi slusne. Nie kazdy ma doma alebo poruke bodovacku.

Keby to mali spajkovat vo fabrike, tak to by bola uz uplna katastrofa...

wek